Rabu, September 23, 2009

MEMBER BARU & LAMA-->YAHUUUUU!!!

Perghhhhhhhhhhhh.. maybe ari ni la plg best sepanjang cuti aku kali nih.. ari ni aku jumpa balik member yg dah 11 tahun x jumpa! xtau nak express macam maner excited giler dapat jumpa dia!

hoho, dialah geng aku masa darjah 5 dulu.. geng sama2 main guli, geng pecah rumah org (rumah buruk), geng panjat pokok, geng curik rambutan & durian nangka, geng redah semak (shortcut g skolah agama), geng naik basikal keliling kampung, geng usha awek2 skolah rendah (ahaxxxx), geng g tusyen malam2 guna lampu suluh (dgn chuaknye takut jumpa hantu! hehehe), geng g smayang terawih, geng main mercun lada (mercun merah kecik/mercun papan), geng main layang2.. huh huh huh letihnye nak sebut satu2 kenangan maser kecik2 dulu!

oh ya, lupa plak! nama dia Aspa. Abdul Azfar bin Aznan <--nama penuh. dia nih masa aku nampak muka dia tadi (selepas 11 tahun), mmg x banyak ubah! siriyes! yg bezanye muka dia dari zaman kecik2 dulu just misai n rambut dia panjang sket.. yg lain semua x ubah - muka tembam, mata kuyu, gelak style lawak (xleh nk explain gelak dia yg pelik), cakap slow2, & rileks giler.. perggghhh, aku respek la ko aspa, dr dlu sampai skang ko x byk brubah.. saluuuuuuuuuuuute sir! aspa ialah yg pakai songkok tu..

mcm2 sembang dgn dia, jumpa family dia. Adik dia yg kecik comey dulu dah besar dah (tp still comey - erk? eheheheh). byk benda dibualkan, ye la, dh 11 tahun x jumpa. yg g skali dgn aku tu Usop. si usop ni plak satu skolah dgn aspa masa form 6, tp yg herannye xde la pulak budak 2 org ni baik masa tu? pelik2..

habesss citer pertama...
yang kecik comey duduk depan sambil peace tu aku la! hehe, yg pakai songkok mcm ustat seblah aku tu la aspa..



panggil dia Paku..

citer kedua, aku jumpa sorang member baru. member usop. dok kat kuala tembeling, dekat je dgn jeti nk g taman negara. member dia nih IPSAH.. cool jer budak nih.. best menyembang. sekepala plak dgn aku = WATANIAH! hehe, so mcm2 la sembang! Nama dia Fakrul Razi @ Paku.

hari ni, aku ulang skali lagi, best giler!.. dapat jumpa budak berdua tuh.. pasni x la aku mati kutu sensorang jer kat jerantut ni.. bleh la lepak2 dgn diorg time aku dok rumah nanti (atau mengajar kat cni.. hehehe)InsyaAllah...

5 ulasan:

  1. huehuehuehuehue ~~~ mmg dak baix darik kicik ko nih dani! sesuaiii okey!!!


    ((uikkk "sesuai" ngan saper))


    jenk jenk jenk ....
    Ngan dak yg ko tau pandai menjahit tu lerrr ..
    Aku x tau dia bijak menjahit
    tp nampak gayanya lu tau aliii oiitt


    baiklah ! deal ... "aku teruma nikahnya ... 6 tahun lagi" .. yay!!!


    larixxxxxxxxxxxx

    BalasPadam
  2. oit2 frodot.. tetiba jexx ko ni.. sapa plak yg pandai menjahit tu? anak singa ke? lalalalarixxxxxxxxxxx...

    BalasPadam
  3. hahaha,pakcik, yg nk kawen 6 taun lg tuh aku la! (cih, konfem jer aku nih)..

    erk? pakcik terima dak ain? (hih hih hihi, selamat aku) <--sambil berbisik2..

    akim, itu dak ain la! (syuuuuuuuuuut jgn bgtau org!) <--cubaan membuat konspirasi hubungan nain & dak ain! hehehehe

    BalasPadam
  4. thanks la weh sebab tulis pasal aku dalm blog ko..terharu aku baca..haha. by da way thanks la sudi dtg beraya umah aku dan selamat berkenalan.. nasib la usop bwk ko dtg umah aku, kalo x kita xpenah kenal la kan..oppss sblom aku blah, aku nk wat sedikit pembetulan, bukan kuala tahanla alias..kuala tembeling la..hahah..

    BalasPadam
  5. haha, paku.. gambo ko aku amek dr link frenster, sbb tu gambo ko besor.. aku xtau camner nk kecikkan sbb link scr terus.. hehehehe..

    a'ah, usop ader tegor yg pasal kuala tahan tu, jap lg aku edit! hehe

    BalasPadam

Feel free to leave a comment! =)