Selasa, Ogos 18, 2009

NAK CUTI DAH!!! YAHUUUU!!!

Dah namenye cikgu budak sekolah, time cuti jer mesti seronok mcm budak sekolah jugak! hahahahaha! Tinggal 3 hari jer lg aku nak balik Pahang.. hoho sronot giler!

Dah lama x cuti kat umah, dok kat maktab ni mcm dok kat neraka.. xder life langsung! (xder kebebasan la tu).. bagi yg x suka study mcm aku nih, kalo dpt cuti mmg sronot ler.. bukan x suka dok kat maktab, juz nk la rileks skejap drp jadual harian yg memenatkan nih..

penat ker? ntah la, walopon x penat sgt tp jadual penuh. pagi lepas subuh ada senamrobik wajib utk bakal guru2 PJ mcm aku nih setiap selasa - khamis. lepas senamrobik kelas mcm biasa drp kul 8am - 5pm (nasib baik jadual aku x pack sgt..) lepas asar ada GERKO (kokurikulum) pulak dah.. lepas GERKO balik smayang maghrib, makan, isyak, & zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

tp, biasanya seblom tdo main DOTA dlu dgn kengkawan.. best btol dpt main game puas2, seblom ni praktikum, so komitmen lebih kpd kerja2 di sekolah.. keluar subuh balik senja, itu la rutin praktikum.. nasib baik pakai baju PJ kat sekolah, bleh bergerak dgn bebas ke mana sahaja dgn sepantas kilat. kalo pakai baju formal, nak berjalan sikit jer dh takut peluh! chais!


tp kan, bagi cikgu yg bujang mcm aku nih, kalo g skolah mesti kena usha baik punya dgn cikgu2 pompuan yg ada anak2 dara.. mana taknye, hari kedua aku dok kat skolah dah tanya aku single-mingle lagi ke x? alamak! segannye aku! kuang~ kuang~ kuang~ puas aku cilok kanan kiri carik idea untuk melarikan diri drp cikgu tuh, last2 terlepas! ayat dia last yg aku terdengar ialah: "laa, org nk 'interview' dia lari pulak dah!" kih kih kih! selamat aku!

yeaaa.. praktikum dh abes, minggu ni nk balik umah jumpa mak.. salam mak, cium dahi mak biar dapat pahala free! hehehehehe...


(haaiii, tetiba teringat kat anak murid plak dah...)

3 ulasan:

  1. selamat pagi cikgu! (versi upin ipin) selamat bercuti cikgu..hahahah

    BalasPadam
  2. Assalamualikum Dato..

    Cikgu PJ ke?... Huahahahahahaha

    "Awak pegi ambik bola tu... gi main kat padang tu"

    Cikgu PJ papa dulu... Best giler time tu...

    BalasPadam
  3. betul! betul! betul! (versi upin & ipin jgk)..

    papa ibad: ye lias ni ckgu PJ haha.. tp kalo budak mintak main bola keluar la ayat ni:

    "kalo korang nk main bola main ptg2, pagi ni ckgu nk ajar korang bg terer skill dulu.." hehe

    persoalan: naper ckgu PJ best ya?

    ???

    BalasPadam

Feel free to leave a comment! =)