Jumaat, Ogos 14, 2009

HABESSSSSS!

6 minggu praktikum dah habes. Banyak betol pengalaman dapat. Letih, penat, gumbira, sedih, tension, semua ada!

Tapi, semua tuh ilang bila teringat budak2 jerit "Assalamualaikum cikgu Alias!" Jeritan yang excited & suka gila. Dari jauh time aku nak masuk kelas diorg dah ready n duduk betul2.. hahaha..

Aku praktikum di SK Santan. Ada orang kata SK Santan x best n cikgu2 x sporting. Bila aku sampai jer, pendapat tuh x btol.. ok jer aku dok situ.. saper yg kate x best tu maybe x pandai bwk diri kot? ntah la..

kat SK Santan, aku tinggalkan kenangan-kenangan ni:





Gambar2 nih ialah mural yg aku buat dgn guru-guru praktikum: Kak Kis, Kak Ita, Kak Fifi, Kak Ila, & Oi Ling.. Kredit utk korang sumer! Terima kasih! =)

Seronok buat mural, puas hati bila dah siap. Nanti bila posting nak buat mural banyak2 kat sekolah! hahahaha!


(in progress, sebelum jadik yang kat atas skali tuh.. hehe) budak2 asyik dtg tengok sampai ponteng kelas n kena denda!


Cat biru dulu.. (sebelum tuh dah cat putih..)


Sembur bang, jgn x sembur!


Pengikis pro nih!


Kerja2 pengikisan oleh pakar2 sedang dijalankan.


ni ha budak2 yg serabut jer time org tgh buat mural.. "cikgu, 'elok' lah cikgu buat" kata mereka setiap kali lalu di tepi stor sukan sebelah kantin.. bangga! (fyi: 'elok' b'maksud cantik bg org perlis, digunakan utk lukisan, gambar, etc)

6 ulasan:

  1. haha, biasa je tu, tp penat nak mampos nk buat! kul 7 am kuar bilik, kul 7pm bru masuk bilik smula!

    kiok!

    BalasPadam
  2. dah abes dah...??ktorg ade smggu lagik..
    mggu last..~~rasa cm berat ati je nk tggalkan budak2 nakal ..~~huhu~~

    BalasPadam
  3. mmg best buat mural..anyway ok la dpt tgglkn kenangan buat warga sekolah 2..jasamu dikenang..haha

    BalasPadam
  4. owh, betol a.akim lupa pulak mental mesti kena kuat, ok2, kuat2!

    ala miss paan, jap jer sminggu tuh, x lama, skelip mata jer..

    anak_singa, jom kita buat mural! hehehe

    BalasPadam

Feel free to leave a comment! =)