Khamis, April 16, 2009

AKU DAN DUNIA YANG LAIN

Seperti ayat2 blogger slalu tulis - DAH LAMA X UPDATE BLOG NIE...bla.. bla..bla.. ataupun, IT'S BEEN A WHILE SINCE..bla..bla...bla..

Haha, macam org lain jugak, aku pun nak tulis macam tu. Dah lama aku tak menulis kat blog nie.. Sibuk sangat! Minggu lepas kalut dengan esaimen dan BIG.. bawak laptop pi BIG pun tak jadi kerja.. Dah aku nih dasar pemalas.. haha!

Terlalu sibuk menguruskan macam-macam benda membuatkan aku desperate nakkan ketenangan dan waktu terluang.. Kalau dapat satu masa yang tak ada orang kontek dan dapat main DOTA dengan kawan-kawan aku rasa sangat bahagia.. <--hoho ala ala touching la plak ayat nih.. Kelmarin aku pi Kem 504, jumpa Mejar Ismail - OC Pejabat Latih yang baru.. 2 hari lepas pulak, aku terlepas peluang pi Usrah Usbu'i kat rumah Ustaz Zul (rugi dah).. Minggu lepas, jadik Pembimbing BIG kat Pulau Pangkor.. Semuanya kalo pikir2 balik memang clash antara satu sama lain..

4 dunia berbeza dan situasi yang berlainan membuatkan aku terpakse tune diri aku ni kepada mode2 berbeza setiap masa.. Sebab tu sejak akhir2 ni, aku terasa semakin serabut dan terlupa banyak perkara.. (Ish, dah nyanyuk aper orang tua nih?) Hahaha..

Guru, Askar, Pembimbing, Dakwah.. Beberapa dunia di sekeliling aku.. Dengan beberapa kudrat yang ada.. Aku gagahkan juga..

7 ulasan:

  1. xpape la..abg kan cikgu contoh bak kata en nizam.mesti boleh walaupun banyak karakter.hehe.

    BalasPadam
  2. hehe, tq la ana ye.. a.lias ni bukannye ape, suka sgt kalo g outdoor.. x g kelas pon xper! <--bkn ckgu contoh! hehehehehehe

    BalasPadam
  3. Seperti tak biasanya ayat2 "pengomen" <<< (mahap cikgu ada kew word ni dalam kamus Dewan Masyarakat ... belasah jer lah ... suka hati kita lah kan. mUkan nyew exam pown ... Gittewwww. Matilah ko!!! xexexexxee) slalu tulis - DAH LAMA X KOMEN BLOG U NIE...bla.. bla..bla.. ataupun, IT'S BEEN A WHILE SINCE..bla..bla...bla.. (Kopi Pasta lagiiiii)

    So, aku nak jugekkkkkk!!!! kah kah kah ~ Tajuk yg menarik! Aku dan dunia yg lain??? Bunian kew??? mUhahahhahahaha ?(Gelak Keji Sakuragi Hanamichi .... "Aku seorang Bakat Yg Tulen") ;)

    mmmmm .... td teruja nak komen tp dah hilang idea la pulekkkk! cehhh ~ setakat ni jer dulu yer ... tangan haku tetiber laks jam! kuikuikui!

    Wassalam Pendakwah! (uhuks .... ustazzzzzz tu) kekekekkekeke ...


    Yang Benar
    "Orang Luar Pintu"

    BalasPadam
  4. haha, "tanpa nama" kunun, ayat camni xdek org lain dah, konfem bapak sedare belah nenek atuk aku! = FRODOOOO!!!! miahahahahaha (gelak laksamana sunan) <---???

    wei, ni bukan alam bunian la.. alam bunian nun aku dah kena bulan 2 ari tu kat Pangkor.. siap wakil puteri bunian dtg ugut budak2 yg camping kat situ! haha chuak abes smua budak2..

    haha, aku ni xder nyer dakwah terang-terangan.. ni dakwah rahsia2 jer.. hahahahaha (gelak sambil dua tgn seluk selua-belah tepi) <--sakuragi (nk jugak).

    BalasPadam
  5. agaknya orang lelaki kalau ada masalh menyepikan diri, nanti dah ada bini jangan buat macam ni dik, meroyan bini nanti....tiba2 teringat mamat wataniyah satu lagi yang pernah membawa diri hahhahahaa....

    BalasPadam
  6. oit kak elle... mcm ku kenal mamat wataniah satu lagi tu.. dia membawa diri ke kuantan kan? muahahaha.. tau2..

    BalasPadam
  7. haha, kak elle jgn la cakap camtu.. =) kadang2 kena amek maser utk relax2.. btol x akim? eheheheheee...

    BalasPadam

Feel free to leave a comment! =)