Sabtu, Februari 28, 2009

SELAMAT BERLEPAK SANTAI! =)

Hari ini, pagi yang indah. Hari yang dimulai dengan pagi yang mempesonakan. Suasana alam sungguh terasa damainya. Ketika para penghamba TUHAN menzikirkan lafaz-lafaz mengingati ALLAH, ada juga kicau burung yang turut menyertai, seolah-olah turut sama mendendangkan zikir-zikir memuji TUHAN.

Pagi ini juga, sahabat-sahabat Kelab RAM akan berkumpul di Putrajaya untuk mengeratkan lagi ukhuwah dan lebih mengenali antara satu sama lain. Aku tidak dapat hadir. Hari ini tiba-tiba sahaja guru-guru pelatih perlu menghadiri Pesta Budaya anjuran kolej kediaman. Aku terasa ralat kerana tidak dapat hadir, namun apakan daya. Kalau boleh terbang ke sana sekarang jugak aku terbang! Ahahaha!

Di kesempatan ini, saya ingin doakan kepada semua sahabat Kelab RAM supaya sentiasa berada dalam lindungan ILAHI. Semoga pertemuan yang diadakan ini dapat memperatkan lagi tali persaudaraan dan membuka lembaran baru dalam sejarah hidup masing-masing. Semoga dengan pertemuan ini Kelab RAM akan menjadi kelab yang lebih berdaya maju dan bertambah-tambah keahliannya.

Satu lagi, jaga keselamatan diri masing-masing semasa menjalankan aktiviti-aktiviti ya. Nanti kalau jumpa Manggala, tolong kirim salam saya kat dia! Hohoho =)

Kepada Abg Ramlee, jangan lupa kepada kami yang tak pergi ni ya! heheheheeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Feel free to leave a comment! =)