Ahad, Februari 22, 2009

AHLI KELAB RAM BERKUMPUL

Tidak berapa lama sebelum hari ini, mungkin 2 minggu lalu kakakku Ruzilawati/Kak La/Illa Kuantan (namanya dalam kelab) menghubungiku untuk memaklumkan rancangan kelab untuk berkumpul. Tatkala mendengar berita itu, aku gembira bukan kepalang! Dapat berjumpa dengan rakan kelab yang lain dan penulis yang dikagumi membuatkan aku bersetuju untuk menyertai.

Namun, setempoh selepas itu aku dikhabarkan berita yang sangat mengganggu. dan berita itu menyebabkan aku terpaksa membatalkan penyertaan aktiviti Kelab RAM! AAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak aci! Tak aci! Rugi wooo tak pergi! Ish tension2!

Last2, selepas membuat pertimbangan yang sewajarnya, aku terpaksa menolak peluang menghabiskan masa bersama rakan-rakan kelab dan penulis terkenal itu.

Nok buek camno, kalau dah jadik macam ini, tok dapek den nak nolong!!!

2 ulasan:

  1. sabar la adikku.........
    bnyk masa lg....
    nnt k la upload pic bg awak jeles ye ha3

    BalasPadam

Feel free to leave a comment! =)